كارتخوان هوشمند

خانه هوشمند الفا مجري اتوماسيون و هوشمندسازي ساختمان ها

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

كارتخوان هوشمند

۴ بازديد

امروزه لزوم شناسايي خودكار عناصر و جمع آوري داده هاي مرتبط با آن، بدون نياز به دخالت انسان جهت ورود اطلاعات در بسياري از عرصه هاي صنعتي، علمي، خدماتي، اجتماعي و خانه هوشمند احساس مي شود. براي پاسخ به اين نياز تاكنون فناوري هاي متعددي طراحي و پياده سازي شده است .
در ادامه با استناد به مطلب بالا به شرح عملكرد سيستم كارتخوان و قفل برقي مي پردازيم.

براي ورود به يك خانه هوشمند، كه كنترل و مديريت خود را به عهده دارد، ايجاد سهولت و راحتي براي ورود و دسترسي كاربر و در عين حال امنيت وحفاظت بالا در برابر سارقان از مهمترين رويكردهايي است كه به آن توجه نموده ايم، تا افراد براي تردد روزانه خود نيازي به حمل يك جاسوييچي پر از كليد نداشته باشند و در نتيجه، نگراني هايي مانند گم شدن يا اضافه كردن كليد و به سرقت رفتن آن نيز برطرف گردد.

كارتخوان هاي اثر انگشتي يا كيپددار كه در ارتباط مستقيم با سيستم مركزي خانه هوشمند قرار دارند، به واسطه برنامه پذير بودن و اجراي سناريوهاي خانه هوشمند مانند، سناريوي عدم حضور در هنگام ترك خانه و يا غيرفعال نمودن سيستم اعلام سرقت در هنگام ورود به خانه در راستاي دستيابي به اين هدف مهم استفاده مي شوند و از آنجايي كه به صورت stand alone ، فعاليت نمي كنند، اطلاعات كاربر را به cpu دستگاه رسانده و پس از آن پردازنده مركزي سيستم درصورت تاييد اطلاعات، زمان باز شدن درب را به قفل برقي ارسال مي نمايد.

 

خانه هوشمند رشتخانه هوشمند الفانمايندگي خانه هوشمند-خانه ي هوشمندخانه هاي هوشمند-خانه هوشمند در رشتهوشمندسازي ساختمان در رشت-هوشمندسازي خانههوشمند سازي واحد هاي مسكونيهوشمند سازي واحد هاي تجاري-هوشمندسازي ويلا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.