مكانيزم سناريو خانه هوشمند

خانه هوشمند الفا مجري اتوماسيون و هوشمندسازي ساختمان ها

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

مكانيزم سناريو خانه هوشمند

۴ بازديد



    پرده‌هاي برقي با طلوع وغروب خورشيد، به طور اتوماتيك باز و بسته مي‌شوند. و يا فراتر از آن، براي زمان‌هاي مختلف سال، پرده‌ ها را برنامه‌ ريزي مي‌كنيد تا از آفتاب داغ تابستان در امان بوده در حالي‌كه از گرماي دل انگيز خورشيد در زمستان حداكثر استفاده را مي‌بريد.
    زمانيكه در حال خروج از منزل هستيد با فشردن يك دكمه، سيستم امنيتي فعال، لامپهاي مورد نظر خاموش، سيستم تنظيم دما خاموش و ديگر تجهيزات برق مانند اتو – بخاري برقي- تلويزيون و … خاموش مي‌گردد. بنا‌براين لازم نيست در زمان خروج از منزل از چك ليست طولاني خود براي اطمينان از قسمت هاي مختلف استفاده كنيد.
    زمان ورود شما به اتاقها، چراغها به آرامي روشن و در هنگام خروج با كمي تأخير خاموش مي‌شوند.
    هنگام بيدار شدن به جاي استفاده از ساعتهاي زنگ‌ دار آزار دهنده، با صداي موسيقي مورد علاقه‌ تان و با افزايش تدريجي دماي محيط و نور لامپ‌ ها و نيز بالارفتن تدريجي پرده‌ ها از خواب بيدار مي‌شويد.
    يك ريموت زيبا جايگزين ريموت‌هاي متعدد موجود در سينماي خانگي مي‌گردد.
    از راه دور همه امكانات و تجهيزات موجود در منزلتان را مديريت وكنترل خواهيد نمود. براي مثال زمانيكه ساكنين خانه هوشمند در تعطيلات هستند، مي‌توانند به وسيله اينتر‌نت يا تلفن وضعيت امنيتي منزل خود را كنترل نموده، دزدگير را فعال و يا غير فعال كنند، تجهيزات برقي را خاموش يا روشن كنند، وضعيت روشنايي منزل را تغيير دهند، سينماي خانگي خود را برنامه‌ريزي كنند و هزاران امكان و قابليت ديگر.

 

خانه هوشمندخانه هوشمند الفاخانه هوشمند رشتنمايندگي خانه هوشمندپذيرش نمايندگي خانه هوشمندهوشمندسازي ساختمانخانه ي هوشمند- -هوشمندسازان-هوشمندسازيسيستم مديريت هوشمند ساختمان-اخذ نمايندگي خانه هوشمندخانه هاي هوشمند در ايرانهوشمندسازي ويلاهوشمند سازي منزلهوشمند سازي اپارتمانمجتمع هوشمند-

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.